Kansainvälisille messuille valmistautuminen
Kansainvälisille messuille valmistautuminen -koulutus
Kansainväliset messut on aina yritykseltä iso investointi niin ajallisesti kuin taloudellisestikin. On tärkeää, että messuille valmistaudutaan huolellisesti, että saadaan paras mahdollinen hyöty irti isosta investoinnista
Xportin messukoulutuksen tavoitteet:
- Yrityksillä on selkeä ajatus mitä toimenpiteitä tulee tehdä ennen messuja, messujen aikana ja messujen jälkeen
- Yrityksillä on selkeä ajatus paljonko kaikkiin toimenpiteisiin pitää varata aikaa
Käsiteltävät aiheet
- Messujen tavoitteiden asettaminen, kuten esimerkiksi
- tunnettuuden lisääminen
- markkinatuntemuksen kasvattaminen
- potentiaalisten jälleenmyyjien löytäminen
- Messuille valmistautuminen
- sales Pitch kuntoon
- sähköiset myynti- ja markkinointimateriaalit valmiiksi tarvittavilla kielillä
- hinnastot
- Kontaktointi
- potentiaalisten asiakkaiden ja/tai yhteistyökumppaneiden kartoitus
- messukutsut & kontaktointi
- potentiaalisten asiakkaiden ja/tai jälleenmyyjien kiinnostuksen herättäminen messukutsun avulla
- potentiaalisten asiakkaiden ja/tai jälleenmyyjien henkilökohtainen kontaktointi ja mahdollisten tapaamisten järjestäminen
- Tehokkaat toimintatavat messuilla
- Messukansio - kirjataan tapaamisissa käydyt keskustelut ja jatkotoimenpiteet ylös
- ‘Top 5 tips’ messuille
- Toimenpiteet messujen jälkeen
- tarjoukset, hinnastot, tilausvahvistukset
- "Kiitos käynnistä" -viestit